Ideaal voor B2B ondernemingen

LinkedIn advertising

Met LinkedIn kan je heel gericht gaan adverteren naar andere bedrijven. Ideaal dus als je een B2B onderneming bent die aan een bepaalde sector verkoopt.

Een professioneel platform

Met 740 miljoen gebruikers is LinkedIn het grootste platform voor professionele profielen. LinkedIn Advertising laat toe om we heel gemakkelijk specifieke sectoren of jobfuncties te bereiken.

Formats

Voor LinkedIn raden we aan een goede format te kiezen. Videoadvertenties hebben een veel groter bereik en een grotere impact dan fotoadvertenties. Net zoals bij Facebook Advertising is hier de creativiteit heel belangrijk om een goed resultaat te bekomen. Bij Growl kunnen we een partner aanraden om deze content te maken.

"*" indicates required fields

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak te maken.
Google
Gemiddelde score van 4.9/5
Vragen?
Bel ons op +32 33 18 50 09

Onze aanpak

We werken op een systematische manier bij het opzetten van LinkedIn Advertising.

Onze aanpak

We werken op een systematische manier bij het opzetten van LinkedIn Advertising.

  • 01

    Doelgroep bepalen

    We gaan eerst met jou in gesprek, zo bepalen we een zeer precieze doelgroep.

  • 02

    Opzetten

    We maken een campagne voor LinkedIn Advertising waarbij we eventueel verschillende strategieën uitproberen, afgestemd op jouw doelgroep(en).

  • 03

    Data laten lopen

    We geven de advertenties wat tijd om data te verzamelen.

  • 04

    Rapportage

    We geven je een analyse over de resultaten/learnings die we uit de campagnes meenemen.

  • 01
    Doelgroep bepalen
  • 02
    Opzetten
  • 03
    Data laten lopen
  • 04
    Rapportage

Wat anderen over ons zeggen

  • Jonas Verschaeve
  • David Vanheesbeke
  • Jonas Verschaeve

    Growl helpt ons meer resultaat te halen uit geïnvesteerde centen. Afgaande op de kennis die we uitwisselen beveel ik hen met volle vertrouwen aan voor alle diensten zonder ook maar één seconde te twijfelen aan de kwaliteit!

    Jonas Verschaeve
    Partners For Design – Bestuurder
  • David Vanheesbeke

    Pieter gaf me een Google Ads training en Google Ads advies. Hierdoor hebben we onze Google Ads kost met meer dan 50% kunnen laten dalen. Hoewel de functionaliteiten van Google Ads omvangrijk zijn, slaagde Growl erin om op relatief korte tijd alles klaar en duidelijk uit te leggen.

    David Vanheesbeke
    Miraeus Cocktails – Oprichter

Veelgestelde vragen over LinkedIn Advertising

  • Heb ik een LinkedIn pagina nodig om aan LinkedIn Advertising te doen?

    Ja, het is een voorwaarde om te kunnen beginnen met adverteren. Het kan ook zijn dat mensen via je advertentie naar je pagina gaan dus het heeft ook zin om al wat content hier klaar te hebben.

  • Hoeveel kost LinkedIn Advertising?

    LinkedIn Advertising is een stuk duurder dan Google Advertising of Facebook Advertising. De kost per klik naar de website kan gemakkelijk rond 10 euro liggen. Daarom dat we ook erop hameren dat de doelgroep goed afgebakend is zodat het zeker de moeite is om zoveel te gaan betalen.

  • Welke doelgroepen kan ik bereiken met LinkedIn Advertising?

    LinkedIn is een ideaal medium voor B2B bedrijven. Je kan mensen gaan bereiken op basis van hun jobtitel, sector, grootte bedrijf, specifieke bedrijven en veel meer.

  • Welke formats zijn mogelijk voor LinkedIn Ads?

    Er zijn 3 verschillende formats mogelijk voor je advertenties. We hebben single image ads, deze zijn gewoon 1 foto met wat tekst erbij. Daarnaast hebben we carousel ads, dit is een format waar verschillende foto’s toegevoegd kunnen worden. Als laatste hebben we nog video ads, deze format is diegene die het meeste engagement toont. Een video heeft altijd succes op LinkedIn.

Pieter

We kijken er naar uit om te starten! Vul het formulier in en we contacteren je binnen de 24 uur.

Start met LinkedIn Advertising

"*" indicates required fields

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak te maken.