LinkedIn advertising
Een professioneel platform
Met 740 miljoen gebruikers is LinkedIn het grootste platform voor professionele profielen. LinkedIn Advertising laat toe om we heel gemakkelijk specifieke sectoren of jobfuncties te bereiken.
Formats
Voor LinkedIn raden we aan een goede format te kiezen. Videoadvertenties hebben een veel groter bereik en een grotere impact dan fotoadvertenties. Net zoals bij Facebook Advertising is hier de creativiteit heel belangrijk om een goed resultaat te bekomen. Bij Growl kunnen we een partner aanraden om deze content te maken.
"*" indicates required fields
Onze aanpak
We werken op een systematische manier bij het opzetten van LinkedIn Advertising.
Onze aanpak
We werken op een systematische manier bij het opzetten van LinkedIn Advertising.
- 01Doelgroep bepalen
- 02Opzetten
- 03Data laten lopen
- 04Rapportage
Wat anderen over ons zeggen
Veelgestelde vragen over LinkedIn Advertising
Heb ik een LinkedIn pagina nodig om aan LinkedIn Advertising te doen?
Ja, het is een voorwaarde om te kunnen beginnen met adverteren. Het kan ook zijn dat mensen via je advertentie naar je pagina gaan dus het heeft ook zin om al wat content hier klaar te hebben.
Hoeveel kost LinkedIn Advertising?
LinkedIn Advertising is een stuk duurder dan Google Advertising of Facebook Advertising. De kost per klik naar de website kan gemakkelijk rond 10 euro liggen. Daarom dat we ook erop hameren dat de doelgroep goed afgebakend is zodat het zeker de moeite is om zoveel te gaan betalen.
Welke doelgroepen kan ik bereiken met LinkedIn Advertising?
LinkedIn is een ideaal medium voor B2B bedrijven. Je kan mensen gaan bereiken op basis van hun jobtitel, sector, grootte bedrijf, specifieke bedrijven en veel meer.
Welke formats zijn mogelijk voor LinkedIn Ads?
Er zijn 3 verschillende formats mogelijk voor je advertenties. We hebben single image ads, deze zijn gewoon 1 foto met wat tekst erbij. Daarnaast hebben we carousel ads, dit is een format waar verschillende foto’s toegevoegd kunnen worden. Als laatste hebben we nog video ads, deze format is diegene die het meeste engagement toont. Een video heeft altijd succes op LinkedIn.
We kijken er naar uit om te starten! Vul het formulier in en we contacteren je binnen de 24 uur.
Start met LinkedIn Advertising
"*" indicates required fields