Adverteren als motor van je digitale groei
Adverteren is een snelle manier om de verkoop/leads van jouw organisatie de hoogte in te sturen. Het heeft een onmiddellijk effect op je verkeer (in tegenstelling tot SEO).
Online adverteren kan via verschillende kanalen, van search- tot social advertising.
Search engine advertising (SEA)
Met meer dan 12 miljoen euro spend-ervaring kunnen we jou helpen bij elke SEA uitdaging. Of het nu opstart of optimalisatie is, zowel bij Google Ads als Bing Ads.
YouTube advertising
YouTube is de tweede grootste zoekmachine ter wereld: weinig platformen evenaren een bereik van 5 miljard video’s bekeken per dag.
Facebook advertising
Met 2,85 miljard gebruikers wereldwijd, is Facebook een niet te missen advertising kanaal. Goed voor B2C én employer branding.
Instagram advertising
Bereik een jongere en specifieke doelgroep door middel van Instagram Advertising.
LinkedIn advertising
Met LinkedIn adverteer je heel gericht naar andere bedrijven. Ideaal dus als je een B2B onderneming bent die aan een bepaalde sector verkoopt.
Praat met een digital strategy expert
Start je digitale groei verhaal nu en laat ons een meeting inplannen.
"*" indicates required fields