Maak van je website een lead/verkoop machine

Conversion Rate Optimization

Zonder een goede flow op je website verlies je heel wat verkopen/leads. CRO helpt daarbij en zorgt ervoor dat gebruikers gemakkelijk hun weg vinden op de website.

Optimaal gebruik van je ads

CRO is essentieel wanneer je betaalde advertenties gebruikt. Je wilt natuurlijk niet betalen voor verkeer (zoals SEA) dat dan niet optimaal kan converteren op je website. Wanneer de website gestroomlijnd is, vermijd je het verlies van kostbaar verkeer aan, bijvoorbeeld, een knop die niet werkt.

E-commerce

Zeker voor e-commerce is dit een belangrijk punt. De gemiddelde conversieratio van een e-commerce website ligt rond 3%. Ligt jouw ratio lager, dan zou er een alarmbel moeten afgaan.

  • We contacteren je binnen de 24 uur om je aanvraag te bevestigen.
Google
Gemiddelde score van 4.8/5
Vragen?
Bel ons op +32 472 79 77 20

Onze aanpak

Bij Growl volgen we een methodiek die je een optimaal resultaat garandeert.

Onze aanpak

Bij Growl volgen we een methodiek die je een optimaal resultaat garandeert.

  • 01

    CRO Audit

    Voordat we beginnen met optimaliseren, nemen we met een CRO Audit poolshoogte van waar we vandaag staan.

  • 02

    A/B testen

    Eens de pijnpunten zijn vastgesteld, nemen we 2 à 4 punten waarmee we gaan A/B testen. Dat is afhankelijk van de website.

  • 03

    Data laten lopen

    Afhankelijk van het verkeer op de website moeten we een beperkte periode wachten, voort we statistisch correcte beslissingen kunnen nemen.

  • 04

    Evalueren

    Nadat er genoeg data is binnengekomen, kan er geëvalueerd worden en passen we de website al dan niet aan.

  • 01
    CRO Audit
  • 02
    A/B testen
  • 03
    Data laten lopen
  • 04
    Evalueren

Wat anderen over ons zeggen

  • Ludwig Dumont
  • Karl Hoeben
  • Ludwig Dumont

    Zeer hands on en actioneerbaar advies! geen holle woorden, maar concrete kennis!

    Ludwig Dumont
    Willow – Bestuurder
  • Karl Hoeben

    Growl is een firma met een uitstekende expertise die de klant in duidelijke taal adviseert. Het advies is steeds to the point, relevant en helder.

    Karl Hoeben
    Gondella – CEO

Veelgestelde vragen over CRO

  • Waar staat CRO voor?

    CRO staat voor Conversion Rate Optimization.

  • Heeft mijn website CRO nodig?

    Dit hangt af van het verwachte conversieratio voor jouw sector. Als je ratio onder het sectorgemiddelde ligt is het zeker de moeite om te kijken naar CRO. Maar zelfs als het al goed gaat is er altijd nog ruimte voor verbetering. Ook al is het maar een verbetering van 10%, op lange termijn kan dit in absolute cijfers heel significant zijn.

  • Is CRO belangrijk voor E-commerce?

    CRO is een essentieel onderdeel van je E-commerce website. Idealiter heb je een conversieratio van 3% over het geheel van je website. Indien dit niet zo is dan zit er ergens een bottleneck.

  • Wat zijn de voordelen van CRO?

    Met CRO kan je op een relatief gemakkelijke manier het aantal leads van je website omhoog halen zonder extra te investeren in advertenties.

Pieter

Starten met CRO

  • We contacteren je binnen de 24 uur om je aanvraag te bevestigen.