Verbeter je marketing mix

Marketing audit

Een analyse van al je verschillende marketing kanalen? Dan zit je goed bij onze marketing audit. Die geeft je een mooi overzicht van de verschillende kanalen en we geven praktisch advies over hoe je een nog betere marketing mix krijgt.

Scope

Bij een marketing audit nemen we een duik in het Google Analytics account van jouw onderneming. Daar hebben we een mooi overzicht van de verdeling van je online marketing investeringen en welke return je daarop krijgt.

In deze audit focussen we ons op ROI en het herverdelen van budgetten, zodat er efficiënt wordt geïnvesteerd. Wordt een interessant kanaal nog niet gebruikt, dan geven wij dat ook aan.

Je kan nadien verder met een duidelijk overzicht en met een concreet actieplan.

Investering
€ 800
Timing
2-3 weken
  • We contacteren je binnen de 24 uur om je aanvraag te bevestigen.
Google
Gemiddelde score van 4.8/5
Vragen?
Bel ons op +32 472 79 77 20

Onze aanpak

We hebben al meer dan 215 audits uitgevoerd en we blijven onze structuur en methodes verbeteren voor een optimaal resultaat.

Onze aanpak

We hebben al meer dan 215 audits uitgevoerd en we blijven onze structuur en methodes verbeteren voor een optimaal resultaat.

  • 01

    Intakegesprek

    Tijdens het eerste, korte gesprek leggen we nog meer in detail uit wat een Marketing audit van Growl nu precies inhoudt. Daarnaast beantwoorden we ook verdere vragen.

  • 02

    Marketing audit

    Een van onze experten neemt je marketing mix onder de loep. Dat gebeurt meestal door een deepdive in de Google Analytics van je website, om daar de belangrijkste cijfers uit te halen. Daarna optimaliseren we de marketing mix.

  • 03

    Aflevering

    Het rapport wordt in zijn volledigheid doorgestuurd, indien gewenst zal onze expert het rapport met jou overlopen.

  • 04

    Next steps

    Growl kan perfect helpen met de uitvoering van de quick wins van de audit. Indien je dat wenst, kunnen we alles zelfs samen met jou gaan opvolgen.

  • 01
    Intakegesprek
  • 02
    Marketing audit
  • 03
    Aflevering
  • 04
    Next steps

Wat anderen over ons zeggen

  • Karl Hoeben
  • Ludwig Dumont
  • Karl Hoeben

    Growl is een firma met een uitstekende expertise die de klant in duidelijke taal adviseert. Het advies is steeds to the point, relevant en helder.

    Karl Hoeben
    Gondella – CEO
  • Ludwig Dumont

    Zeer hands on en actioneerbaar advies! geen holle woorden, maar concrete kennis!

    Ludwig Dumont
    Willow – Bestuurder

Veelgestelde vragen over de Marketing Audit

  • Hoe lang duurt het voordat mijn Marketing audit klaar is?

    Afhankelijk van de werklading die we op dat moment hebben kan het 2-3 weken duren voordat je review volledig klaar en afgeleverd is.

  • Moet de uitvoering na de Marketing audit ook door Growl gebeuren?

    We doen dat natuurlijk met veel plezier maar dit is absoluut geen vereiste. We kunnen jouw bedrijf ook ondersteunen in de uitvoering en werken soms samen met andere digitale partners van klanten.

  • Wat is de meerwaarde van een Marketing audit?

    Na een Marketing audit van Growl zal je een duidelijk inzicht krijgen in de verdeling van de budgetten en je marketing mix op dit moment maar daarnaast geven we je ook tips over hoe je deze nog beter kan gaan inzetten. We kijken natuurlijk ook naar bepaalde interessante kanalen waarop momenteel nog niet wordt op geadverteerd.

  • Welke onderwerpen worden behandeld in een Marketing audit?

    In deze audit focussen we ons op ROI en het herverdelen van budgetten zodat er efficiënt wordt geïnvesteerd. Als er een bepaald kanaal is die nog niet wordt gebruikt en die interessant is dan geven wij dit ook aan.

Pieter

We kijken er naar uit om te starten! Vul het formulier in en we contacteren je binnen de 24 uur.

Krijg je eigen audit

  • We contacteren je binnen de 24 uur om je aanvraag te bevestigen.