Een slim en uitvoerbaar plan

Digital content strategy

Met een traject van digital content strategy werken we een hands-on plan rond inhoud uit. Goede inhoud waarbij het voor de bezoeker aanvoelt alsof de inhoud geschreven is op zijn maat.

Stakeholder mapping

De opzet van een goed content strategy plan begint bij het definiëren van de diverse stakeholders. Aan de hand van persona’s werken we in co-creatie de verschillende doelgroepen uit. We zoeken wat deze doelgroepen doen, waar ze naar op zoek zijn en waar de concurrentie reeds op inspeelt.

Customer journeys

Met de verschillende doelgroepen gaan we samen aan de slag om de verschillende customer journeys te definiëren. Hierbij bekijken we het hele traject die de mogelijke klant (of andere doelgroepen) aflegt vanaf het eerste contactpunt met jouw organisatie. We zoeken naar vergeten laaghangend fruit en opportuniteiten.

Content strategy plan

Eens we de doelgroep voldoende kennen en de ideale paden, brengen we alle kennis samen in een ideale contentstrategie. Hierbij maken we een todo-list en uitvoerplan. Gemakkelijk, uitvoerbaar en volledig relevant met je doelgroep.

Investering
€ 2.400
Timing
4 weken
We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak te maken.
Google
Gemiddelde score van 4.8/5
Vragen?
Bel ons op +32 472 79 77 20

Pieter

We kijken er naar uit om te starten met jouw digitale contentplan.

Digital content plan nodig?

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak te maken.