Een slim en uitvoerbaar plan

Digital content strategy

Met een traject van digital content strategy werken we een hands-on plan rond inhoud uit. Goede inhoud waarbij het voor elke bezoeker aanvoelt alsof de inhoud geschreven is op hun maat.

Stakeholder mapping

De opzet van een goed digital content strategy plan begint bij het definiëren van de diverse stakeholders. Aan de hand van persona’s werken we in co-creatie de verschillende doelgroepen uit. We gaan na wat deze doelgroepen doen, waarnaar ze op zoek zijn en waar de concurrentie reeds op inspeelt.

Customer journeys

Met de verschillende doelgroepen gaan we samen aan de slag om de verschillende customer journeys te definiëren. Daarbij bekijken we het hele traject dat een mogelijke klant (of andere doelgroepen) vanaf het eerste contactpunt met jouw organisatie aflegt. We zoeken naar vergeten laaghangend fruit en andere opportuniteiten.

Content strategy plan

Eens we de doelgroep voldoende kennen en de ideale paden hebben bepaald, brengen we alle kennis samen in een ideale contentstrategie. Daarbij maken we een todo-list en uitvoerplan. Gemakkelijk, uitvoerbaar en volledig relevant voor je doelgroep.

"*" indicates required fields

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak te maken.
Google
Gemiddelde score van 4.9/5
Vragen?
Bel ons op +32 33 18 50 09

Pieter

We kijken er naar uit om te starten met jouw digitale contentplan.

Digital content plan nodig?

"*" indicates required fields

We nemen binnen 24 uur contact op om een afspraak te maken.