Marketing ROI calculator

De grootste kracht van online marketing is de meetbaarheid. We weten perfect hoeveel conversies/verkopen er uit welk kanaal komen en daarom kunnen we gaan evalueren hoe goed of slecht onze campagnes werken. Met deze ROI calculator kan je het winstpercentage berekenen van je campagnes.

Dit is de totale omzet van de verkochte producten via één of meer marketing kanalen.

Het budget die je hebt uitgegeven in totaal voor de marketingkanalen.

Dit zijn dingen zoals productiekost, overhead,…

< 0%

Als het percentage lager dan 0% is dan maak je verlies met dit kanaal. (let op: ook al is het verlies kan het een belangrijke ondersteunend kanaal zijn)

0% – 99%

Dit betekent dat je winst maakt. Afhankelijk van de sector zijn bepaalde percentages wenselijk.

100% <

Vanaf 100% wil het zeggen dat je je investering verdubbeld.

Pieter

We willen je laten groeien, in ROI en als bedrijf. Contacteer ons met je vraag en krijg binnen de 24 uur een antwoord.

Laat ons je ROI samen verbeteren.

"*" indicates required fields