Volledige scan van je Google Ads account

SEA audit

Met een Search Engine Advertising audit bekijken we de data binnen de huidige advertising account (zowel Google/Bing als Yandex Ads) en maken we aanbevelingen om de account beter te laten presteren.

Extra ogen, extra ervaring

Growl heeft meer dan 10 jaar ervaring met diverse SEA kanalen zoals Google Ads, Bing Ads en Yandex Ads. We hebben honderden accounts geanalyseerd en beter gemaakt. Die ervaring verpakken we in een SEA audit, waarbij we kijken wat er beter kan en hoe je nog efficiënter kan adverteren.

Aanbevelingen

We bekijken historische data binnen de account en geven onafhankelijk advies over structuur, mogelijkheden en opportuniteiten. Op basis van die data wordt een lijstje gemaakt met quick-wins die kosten drukken of net de return verhogen. Na deze audit kunnen we indien gewenst ook de uitvoering van de Ads aanbevelingen uitvoeren, of een training voorzien waarbij we je leren hoe je valkuilen kan vermijden.

 

  • We contacteren je binnen de 24 uur om je aanvraag te bevestigen.
Google
Gemiddelde score van 4.9/5
Vragen?
Bel ons op +32 33 18 50 09

Onze aanpak

We hebben al meer dan 215 audits uitgevoerd en we blijven onze structuur en methodes verbeteren voor een optimaal resultaat.

Onze aanpak

We hebben al meer dan 215 audits uitgevoerd en we blijven onze structuur en methodes verbeteren voor een optimaal resultaat.

  • 01

    Intakegesprek

    Tijdens het eerste, korte gesprek leggen we nog meer in detail uit wat een SEA audit van Growl nu precies inhoudt. Daarnaast beantwoorden we ook verdere vragen.

  • 02

    SEA audit

    Een van onze experten neemt je Google Ads account onder de loep. We kijken vooral naar de resultaten van het afgelopen jaar en presenteren enkele learnings. Daarnaast geven we al enkele quick wins.

  • 03

    Aflevering

    Het rapport wordt in zijn volledigheid doorgestuurd, indien gewenst zal onze expert het rapport met jou overlopen.

  • 04

    Next Steps

    We kunnen perfect de quick wins gaan uitvoeren. Daarna is het aan jou om te kiezen welk type begeleiding je zelf fijn vindt.

  • 01
    Intakegesprek
  • 02
    SEA audit
  • 03
    Aflevering
  • 04
    Next Steps

Wat anderen over ons zeggen

  • Jente Minne
  • Karl Hoeben
  • Ludwig Dumont
  • Jente Minne

    Growl heeft ons een opleiding Content Management en SEA gegeven van 6 uur. Zij waren heel reactief en zijn tijdens deze opleiding specifiek in gegaan op onze noden. Na deze opleiding was ik vertrokken om zelf mijn campagnes op te zetten en te beheren. Daarenboven kan ik steeds bij hen terecht voor verdere vragen.

    Jente Minne
    Microstart – Head of Information Technology
  • Karl Hoeben

    Growl is een firma met een uitstekende expertise die de klant in duidelijke taal adviseert. Het advies is steeds to the point, relevant en helder.

    Karl Hoeben
    Gondella – CEO
  • Ludwig Dumont

    Zeer hands on en actioneerbaar advies! geen holle woorden, maar concrete kennis!

    Ludwig Dumont
    Willow – Bestuurder

Veelgestelde vragen over de SEA Audit

  • Hoe lang duurt het voordat mijn SEA audit klaar is?

    Afhankelijk van de werklading die we op dat moment hebben kan het 2-3 weken duren voordat je review volledig klaar en afgeleverd is.

  • Moet de uitvoering na de SEA audit ook door Growl gebeuren?

    Natuurlijk helpen we je graag met de uitvoering van je rapport maar we beseffen natuurlijk maar al te goed dat je soms ook dingen zelf wil gaan doen of dat je al met een vertrouwde partner werkt. Growl werkt graag samen met jouw digitale partner indien nodig.

  • Wat is de meerwaarde van een SEA audit?

    Door een SEA audit te doen krijg je terug een duidelijke kijk van waar je staat met je Google Ads account. Soms zie je het bos door de bomen niet meer, wij zijn er om duidelijkheid te scheppen over wat werkt en wat niet werkt en daarnaast geven we ook suggesties naar verbeteringen. De uitvoering van deze suggesties kan natuurlijk ook door ons gebeuren.

  • Welke onderwerpen worden behandeld in een SEA audit?

    We kijken naar de historische cijfers. Bepaalde metrics die wij belangrijk vinden zijn: totale kost, kost/conversie, conversieratio en totaal aantal conversies. Indien het account werkt met verkoopwaardes dan zijn natuurlijk ROAS en totale omzet ook belangrijk.

Pieter

We kijken er naar uit om te starten! Vul het formulier in en we contacteren je binnen de 24 uur.

Krijg je eigen audit

  • We contacteren je binnen de 24 uur om je aanvraag te bevestigen.