SEA audit
Extra ogen, extra ervaring
Growl heeft meer dan 10 jaar ervaring met diverse SEA kanalen zoals Google Ads, Bing Ads en Yandex Ads. We hebben honderden accounts geanalyseerd en beter gemaakt. Die ervaring verpakken we in een SEA audit, waarbij we kijken wat er beter kan en hoe je nog efficiënter kan adverteren.
Aanbevelingen
We bekijken historische data binnen de account en geven onafhankelijk advies over structuur, mogelijkheden en opportuniteiten. Op basis van die data wordt een lijstje gemaakt met quick-wins die kosten drukken of net de return verhogen. Na deze audit kunnen we indien gewenst ook de uitvoering van de Ads aanbevelingen uitvoeren, of een training voorzien waarbij we je leren hoe je valkuilen kan vermijden.
Onze aanpak
We hebben al meer dan 215 audits uitgevoerd en we blijven onze structuur en methodes verbeteren voor een optimaal resultaat.
Onze aanpak
We hebben al meer dan 215 audits uitgevoerd en we blijven onze structuur en methodes verbeteren voor een optimaal resultaat.
- 01Intakegesprek
- 02SEA audit
- 03Aflevering
- 04Next Steps
Wat anderen over ons zeggen
Veelgestelde vragen over de SEA Audit
Hoe lang duurt het voordat mijn SEA audit klaar is?
Afhankelijk van de werklading die we op dat moment hebben kan het 2-3 weken duren voordat je review volledig klaar en afgeleverd is.
Moet de uitvoering na de SEA audit ook door Growl gebeuren?
Natuurlijk helpen we je graag met de uitvoering van je rapport maar we beseffen natuurlijk maar al te goed dat je soms ook dingen zelf wil gaan doen of dat je al met een vertrouwde partner werkt. Growl werkt graag samen met jouw digitale partner indien nodig.
Wat is de meerwaarde van een SEA audit?
Door een SEA audit te doen krijg je terug een duidelijke kijk van waar je staat met je Google Ads account. Soms zie je het bos door de bomen niet meer, wij zijn er om duidelijkheid te scheppen over wat werkt en wat niet werkt en daarnaast geven we ook suggesties naar verbeteringen. De uitvoering van deze suggesties kan natuurlijk ook door ons gebeuren.
Welke onderwerpen worden behandeld in een SEA audit?
We kijken naar de historische cijfers. Bepaalde metrics die wij belangrijk vinden zijn: totale kost, kost/conversie, conversieratio en totaal aantal conversies. Indien het account werkt met verkoopwaardes dan zijn natuurlijk ROAS en totale omzet ook belangrijk.
We kijken er naar uit om te starten! Vul het formulier in en we contacteren je binnen de 24 uur.